Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Polityka Jakości Starostwa Powiatowego w Prudniku

Wdrożono System Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług dla Klientów Starostwa Powiatowego w Prudniku w ramach realizowanych zadań o charakterze publicznym.

Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Prudniku jest zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej obsługi klienta wynikającej z wdrożonego i wciąż doskonalonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008.

Głównymi celami jakościowymi są:

Cele te pragniemy uzyskać poprzez:

Aby umożliwić pełne wykorzystanie narzędzia do doskonalenia organizacji Starostwa Powiatowego w Prudniku, jakim jest wdrożony System Zarządzania Jakością, deklarujemy zaangażowanie wszystkich pracowników biorących bezpośredni lub pośredni udział w wykonywaniu zadań będących przedmiotem działania Starostwa do przestrzegania norm zawartych w Księdze Jakości.

Starosta Prudnicki
Radosław Roszkowski

Do pobrania

PDFKsięga Jakości.pdf (732,10KB)
 

Wersja XML