Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpis kolejnego badania technicznego

Kategoria Opis
Wymagane dokumenty:
  • wniosek złożony przez właściciela pojazdu (dostępny w Wydziale Komunikacji lub do pobrania poniżej),
  • dotychczasowy dowód rejestracyjny,
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • wyciąg z rejestru badań technicznych pojazdów, prowadzonego przez stację kontroli pojazdów,
  • potwierdzenie wniesienia opłat
Opłaty oraz forma płatności

54,50 zł wymiana dowodu dodatkowo 19,00 zł w przypadku wnioskowania o pozwolenie czasowe

Gotówką w kasie Starostwa lub na konto Starostwa nr 72890500002000000002020001 Bank Spółdzielczy w Prudniku

Inne opłaty oraz forma płatności

Opłata skarbowa: 17 zł - w przypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury od każdego stosunku pełnomocnictwa, prokury (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

Gotówką w kasie Starostwa czynnej w godzinach Pn 7:30-16:00, Wt-Cz 7:30-15:00, Pt 7:30-13:30 (jeżeli ostatni dzień miesiąca wypada w: Pn 7:30-15:30, Wt-Cz 7:30-14:30 Pt 7:30-13:30) lub na konto Urzędu Miejskiego w Prudniku nr 57 8905 0000 2001 0000 0215 0104 (w przypadku przelewu na konto możliwość załatwienia sprawy tylko po zaksięgowaniu wpłaty).

Dodatkowe informacje:

Nowy dowód rejestracyjny wydawany jest właścicielowi, po zwrocie poprzedniego dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego, przedstawieniu karty pojazdu, jeżeli była wydana i okazaniu ubezpieczenia OC.

Druki do pobrania w Wydziale Komunikacji i Transportu lub poniżej

Pliki do pobrania: PDFWniosek o wymianę dowodu.pdf
Wersja XML